wtorek, 1 lipca 2014

Smoky Eyes


Nawet już się nie będę usprawiedliwiać, czemu mnie tyle znów nie było. Co gorsze, dziś nawet nie mam wielu zdjęć do zaprezentowania, a konkretnie mam jedno:D No cóż, to ode mnie akurat nie zależało. Tak czy siak je udostępniam:) Sesja sprzed dobrego miesiąca, jak w tytule smoky. 

Chciałam konkretne, mocne, czarne, bez słodkości. Takie też jest, postawiłam tylko na małe urozmaicenie, czyli błyszczącą, "mokrą" powiekę (użyłam w tym celu bezbarwnego błyszczyka). 



Udało mi się również wyprosić moją śliczną koleżankę, żeby mi posłużyła za modelkę, bo w głowie wyobrażałam sobie ten makijaż na blondynce właśnie. Lubię takie połączenie delikatności z pazurem:)

Pewnie dla wielu Pań jest to makijaż zupełnie nie na wyjścia, nawet wieczorne, ale ja nawet nie mam problemu wyjść w takowym w ciągu dnia:P 



Modelka: Dominika Faltyn
Fotograf: Bartłomiej Chabałowski
Retusz: Piotr Laskosz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz