piątek, 25 kwietnia 2014

Glam Rock - MUFE contest

Po długim czasie i tak nie przychodzę z obiecanym wpisem-.- Właśnie skończyłam edytować mój pierwszy film w życiu, otóż Make Up Forever ogłosiło konkurs, a ja pół godziny przed czasem wysyłam zgłoszenie;/ Żaden program na dodatek nie chciał ze mną współpracować, myślałam, że w ogóle tego nie zrealizuję.

 No ale stało się, ale oczywiście nie tak jak chciałam, bo jedyny program który zgodził się mi pomóc, nie chciał dodać tekstu, który był w planach. Miało być wytłumaczone, co robię, no ale nie jest :D 
Na zdjęciu nie mogłam nawet zmienić ostrości, więc jest jakie jest, wedle zasad:D 

A temat dla nie-profesjonalnych fanatyków makijażu był do wyboru - glam rock albo pop star. W tytule widać, co wybrałam:) Oczywiście pierwsze skojarzenie to smokey, ale nie chciałam, żeby było zbyt przytłaczające, więc nie ma czerni na całej powiece. Pomyślałam też, że glam rockowa dziewczyna może wiedzieć jaki kolor podbije jej tęczówkę, więc dodałam granat z turkusem na dolnej powiece, jako że mam brązowe oczęta:D A i nie chciałam oklepanych ust 'nude', więc nałożyłam błyszczyk w kolorku soczystej czerwieni:) Aha dodam, że wymogiem było, żeby filmik nie trwał dłuzej niż 2:30, co jest masakrąąą. I nie wiedziałam, że ten program robi parosekundowe czarne dziury, gdy nie dodaję przejścia;/ i pojawiają się napisy, że to wersja próbna programu, co już w ogóle mnie zabija;< mam nadzieję, że nie wezmą tego za promocję programu, bo jestem skreslona na początku:<

 Jezu, tyle jeszcze nie pisałam:D





Dla złośliwych, nie, nie jestem niechlujna i widzę, że od dołu nie ma czerni stopionej z rzęsami;p Nie narysowałam czarnej kreski na górnej linii wodnej żeby się nie odbiła na niebieskiej kresce na dolnej linii wodnej:P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz