czwartek, 20 marca 2014

Edward Scissorhands



Spóźniłam się o dwa dni, ale i tak szybko piszę nowy post jak na mnie:D Wedle obietnic jest to postać Tima Burtona, czyli dobrze znany Edward Nożycoręki. 
I jak zwykle miałam nerwy na mój aparat, w którym nie widać rzeczywistego obrazu, ale to już trudno:) Kolejnym powodem do złości była zabawa z peruką:D 
Długo mi zeszło robienie tej charakteryzacji, ale jestem zadowolona z efektu:) Nawet mam na szyi klamerki, szał:D





Znów muszę napomknąć Wam o tym, żebyście proszęęę pisali, co mam zrobić następnie:)





I sweet focia Edwarda :D stan lustra proszę zignorować :D


Użyte kosmetyki:

  • Loreal, True Match, Neutral, Soft Ivory n1
  • Manhattan, Cover Stick, 1 Naturelle
  • Sleek, Ultra Matts, V2
  • Inglot, 357 Matte
  • Inglot, 363, Matte
  • Inglot, 358, Matte
  • NYX, Jumbo Pencil, 604 Milk
  • Max Factor, Professional Loose Powder, Translucent
  • Glue Stick





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz