poniedziałek, 31 marca 2014

Touch of luxury


Wprawdzie inne były prośby o makijaż, ale ten pojawił się w mojej głowie i MUSIAŁAM go zrealizować. Tak więc szybka piłka, napisałam do dwóch dziewczyn, zebrałyśmy się i stworzyłyśmy taką sesję.
 Z panią fotograf dogadywałyśmy się idealnie i rozumiałyśmy bez słów:D bratnie dusze po prostu :D
 Nawet udało mi się spalić żarówkę-.- ale opłacało się:D
Więcej raczej pisać ma co, po prostu przeglądnijcie zdjęcia:)

 Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu:)


Modelka: Aleksandra Hajduk
Fotograf: Aneta Burzym
Makijaż: Barbara Clifford






Użyte kosmetyki:
  • Max Factor, Colour Adapt, 75 Golden
  • Maybelline,Affinitone Concealer, 02 Natural
  • Rimmel, Match Perfection Concealer, 060 Natural Beige
  • Max Factor, Professional Loose Powder, Translucent
  • cień Inglot, 363 Matte
  • cień Inglot, 314
  • cień Inglot, 110
  • cień Kobo, 103 Mono
  • cień Miyo, 04 Vanilla
  • MAC, Eye/Lip Liner Pencil
  • Sleek, Ink Pot


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz