niedziela, 16 marca 2014

Waterfall - oil painting

Na samym początku bardzo przepraszam, że tyle mnie nie było, ale mam teraz dużo spraw i problemów na głowie i zwyczajnie nie było czasu. :( Na fb obiecałam, że jako kolejny makijaż wykonam charakteryzację jednej z postaci wykreowanych przez Tima Burtona, jednak zanim zorganizuję sobie perukę ( a prawdopodobnie będzie to poniedziałek lub wtorek) postanowiłam wrzucić jedną z moich prac, tak jak pisałam wcześniej.


Nie chce sobie nawet przypominać ile godzin nad tym spędziłam:D Jest to prezent ślubny dla moich znajomych. 
                        Obraz wykonany olejami, ale podmalówka, jak zazwyczaj, akrylami. 

                                                                               Buziaki;*

 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz